15 sept 2011

CAPA A GANXET

La meva àvia, quan jo era petita, em va ensenyar quatre cosetes de ganxet. Dic quatre coses perquè jo devia tenir uns 10 anys i suposo que ella pensava que tampoc no n'aprendria gaire més a aquella edat, o potser pensava anar a poc a poc... i no va tenir temps. Bé, el cas és que 20 anys després vaig tornar a recuperar els seus ganxets i em vaig posar a rebuscar a la meva memòria a veure què aconseguia fer. No vaig passar de la cadeneta, el punt nan i en punt baix. Sort n'he tingut d'internet, ara que en tenim al poble, però això és un tema a tractar en alguna altra entrada, no ara. La qüestió és que ara em veig capacitada per fer-me alguna coseta que no sigui una bufanda. Ara bé, quantes coses podem trobar fetes amb ganxet, que no semblin fetes per l'àvia? Doncs aquí us en deixo una de preciosa, o a mi m'ho sembla i espero fer-la en breu. Crec que hauré de començar una llista de pendents.



Podeu descarregar la revista al següent enllaç, on la podreu veure també pel davant i apreciar bé el croquis.

6 comentarios:

  1. jo també estic redescobrint el ganxet! es poden fer moltes coses que no semblen d'àvia! :-D

    ResponderEliminar
  2. Si les tens al teu blog, ara ho miraré. Si no és així, ja me les passaras. És que el ganxet se'm dóna millor que la mitja i vaig més ràpida.

    ResponderEliminar
  3. Al meu bloc tenc alguna coseta: un gorret de duende, una gorra, una jaqueteta de nena, sabatetes de bebé... i he de penjar una manteta.
    Coses senzilles i colorides ;-)
    I tenc un parell d'idees per quan tengui temps :-D
    La mitja és superior a jo, no avanç i em queda molt irregular:-S
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Ja he mirat l'apartat de ganxet del teu bloc. M'encanta el gorro de follet i les sabatilles. Jo les sabatilles les faig una mica a sentiment; ara augmento d'aquí, ara disminueixo d'allà ;).
    Quant a la mitja, et passa com a mi; en canvi la meva mare la fa sense mirar.
    Estaré pendent del que pengis.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. Ooohhh... no funciona el link!! :'(

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. la he encontrado en otra página,
      http://arhivknig.com/hobby/99284-para-ti-crochet-8-2009.html

      Eliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...